NAXÇIVAN ŞƏHƏR İCRA HAKİMİYYƏTİNƏ

MƏKTUB YAZMAQ QAYDALARI

 

NAXÇIVAN ŞƏHƏR İCRA HAKİMİYYƏTİ ÜNVANINA ELEKTRON FORMADA MÜRACİƏT GÖNDƏRMƏZDƏN ƏVVƏL, XAHİŞ EDİRİK QAYDALARLA TANIŞ OLUN:

  1. Naxçıvan Şəhər İcra Hakimiyyətinin rəsmi internet səhifəsi vasitəsi ilə elektron formada göndərilmiş müraciətlər Naxçıvan Şəhər İcra Hakimiyyətinin məktublar şöbəsinə daxil olur və “Vətəndaşların müraciətləri haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2015-ci il 30 sentyabr tarixli 1308-IVQ nömrəli Qanununa, habelə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 23 iyun tarixli 950 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Dövlət və bələdiyyə orqanlarında, dövlət və ya bələdiyyə mülkiyyətində olan və ya paylarının (səhmlərinin) nəzarət zərfi dövlətə və ya bələdiyyəyə məxsus olan hüquqi şəxslərdə və büdcə təşkilatlarında vətəndaşların müraciətləri ilə bağlı kargüzarlığın aparılması Qaydası”na uyğun olaraq qeydiyyata alınır və baxılır.

  2. Mətni yazmazdan əvvəl nəzərdə tutulmuş formanın düzgün cavablandırılması vacibdir.
    Mətn mütləq yazıldığı dilin əlifbası ilə tərtib olunmalıdır, bütövlükdə böyük və ya kiçik hərflərlə yazılmamalı, cümlələrə bölünməli, durğu işarələrindən istifadə qaydalarına riayət edilməlidir.
    Müraciət aydın və səlis cümlələrlə yazılmalıdır.
  3. Müəllif özü barədə məlumatları dəqiq göstərmədikdə müraciətə cavab verilmir.
    Elektron müraciətin mətni 1500 işarədən çox olmamalıdır.
    Elektron müraciətdə qoşma fayllar olmamalıdır. Mətni uzun olan məktublar, sənəd surətləri, fotoşəkillər və yol verilən digər əlavələr 
    Naxçıvan Şəhər İcra Hakimiyyətinin mail@nakhchivan-ih.gov.az ünvanına göndərilməlidir:

       Naxçıvan şəhər, Heydər Əliyev Prospekti 66, Naxçıvan Şəhər İcra Hakimiyyəti

MÜRACİƏT ETMƏK